Spordimassaaž

30,0040,00

Selleks, et broneerida aeg, helista (+372 5228714) või kirjuta meile läbi kontaktvormi. Maksmise võimalus ka kohapeal.

Tootekood: - Kategooria:

Kirjeldus

Spordimassaaž

Kombinatsioon valulikule piirkonnale suunatud massaaživõtetest. Spordimassaaž vähendab keha taastumisaega ning leevendab füüsilise aktiivsuse tagajärjel tekkinud lihasvalu ja parandab keha paindlikkust. Lisaks on spordimassaažil tavamassaaži kasutegurid nagu vereringluse suurenemine, toksiinide väljutamine, stressi vähendamine ja lõõgastumine. Lisaks regulaarselt spordiga tegelevatele ja aktiivse eluviisiga inimestele. Massaaži tuleks suhtuda kui treeningu-süsteemi ühte koostisossa. See on osa sportlikust ettevalmistusest, mis toetab treenijat nii füüsiliselt kui ka vaimselt. Massaaž on efektiivne nii võistlusteks ettevalmistumisel kui ka väsimusega võitlemiseks.

Võistlus-eelselt kasutatakse spordimassaaži lihaste soojendamiseks ning pingutuse jaoks ette valmistamiseks. Ideaalselt tehakse spordimassaaži ~90 minutit ennem võistlust. Võistlus-eelne spordimasaaž on kergem kui tavaline spordimassaaž.

  • Soojendab lihaseid
  • Ergutab närvisüsteemi
  • Kiirendab vereringet
  • Aitab vähendada vigastuste teket

Ennetuse, taastumise ning hoolduse jaoks rakendatakse sügavamat spordimassaaži, mida on kõige mõistlikum teha kui on aega taastuda. Sügavama spordimassaaži käigus tehakse korrektuure lihastele ja liikuvusele ning eemaldatakse sügavamad probleemid ja kitsikused.

  • Normaliseerib ning parandab kudede tervist
  • Edendab liikuvusulatust
  • Vähendab jäikustunnet lihastes
  • Eemaldab lihassõlmi (müofastsiaalsed trigerpunktid)

Taastumise ajal on spordimassaaž kõige olulisem ning pakub enim hüvesid. Siia hulka kuuluvad nii võistlusjärgne kui ka hilisem ning põhjalikum taastusmassaaž.

  • Vähendab lihasväsimust pikema treeningu puhul, valulikkust tekitavaid aineid lihastes ning pingutusjärgseid lihasvalusid
  • Parandab taastusaegset enesetunnet
  • Edendab lihaste vastupidavust ning võimsust
  • Suurendab neutrofiilide arvu
  • Kõrgendab treeningujärgset valuläve
  • Kiirendab vereringet
  • Rahustab närvisüsteemi ning aitab lõdvestuda

Lisainfo

Kestvus

60 min, 90 min